torsdag 4 december 2008

länge sen sist

Japp jag vet!
men jag har spenderat mina dagar i telefon för att leta reda på en ev ny häst... hittar inget som är av direkt intresse... men hittade en som var intressant... 75 lök skulle de ha för den... de skulle fundera på om de kunde sänka sig till min nivå.

tydligen var hästen i fråga röntgad och de hade hittat nåt, men han visste inte vad... men var det av betydelse så kunde de tänka sig att sänka priset... ehm... är det nåt av betydelse så vill jag inte ha hästen alls! och dessutom kommer de aldrig få 75 för henne... hon har startat på galoppen 21 ggr(!!!) och inte vunnit en enda gång! hon har kommit 2 a en gång och 3 a en gång... det är liksom inte bra resultat någonstans!

men de kan ju forsätta drömma eller vakna i verkligheten och anta mitt bud, har hon en förändring så ligger mitt bud faktiskt över hennes värde, har hon en förändring som kan betyda nåt för hennes framtida användning så är hon värd ca en bulle o ,50... typ...

men men vi får väl se vad som händer.

Har kollat på en ursöt åring oxå, men jag ska ju ha en ridhäst juh! men hon var så jäkla lik min förra häst till tempramentet så jag fastnade lite för henne.... men jag kollar vidare än så länge.